lördag, juli 16, 2011

Nu rasslar det till!

Har fått tummen ur och fotat de LO:s som jag har gjort klart, trixat till så jag blev nöjd & gjort från scratch de senaste dagarna!! Den här gjorde jag t en av utmaningarna på Orustscrapen den 2 juli. En av årets höjdpunkter utan tvekan!! Jag vann utlottningspriset!
Även denna LO gjordes på Orustscrapen. Klippte sönder ett Legopapper och fixade bakgrunden. Sedan fick jag äntligen använda en liiiiten del av alla de Star Wars-scrapsaker jag skickat efter från USA. Sugen på lite sånt själv? Finns lite kvar på min säljblogg - Scrapfynd. Foton tagna på Hamley´s i London!
Semesterresan gick i år t London! Sex underbar dagar i världens bästa stad! En enkel & kul LO! Vit & röd cardstock, lite lek med Sew Easyn (har här använt Loop De Loop:en och sytt med smalt satinband) och klart!!
Mina coola grabbar tar en tur på inlines på gården. Far lär sonen att åka. De snygga pappren komer från Kaiser Craft och passade perfekt! Chipboard döskallen är fr Dusty Attic - världens snyggaste chipboards! - och är embossad i två omgångar i turkosblått.
Ett sånt sött litet spöke! Mer Sew Easy blev det här & så Forma Hantverks underbart söta lilla spökstämpel. Titeln är American Crafts fantastiska rubons plus minialfa stickers.
Sådärja! Då kan man kasta sig över lite nya projekt. Känns så himla skönt att rensa undan så där!!

1 kommentar:

Anna sa...

Vilka härliga scrap-alster du gjort. Har bara gjort några enstaka ( under katergori pyssel på min blogg). Men jag kommer garanterat kika in här för mer inspiration. Tack !
Anna