tisdag, februari 23, 2010

DT hos Creativica!!

Jag veeeet att jag lovade fler visningar av massor av gottigheter från CHS i nästa inlägg men jag har större nuheter än så!! Det är officiellt! Jag är numera stolt DT för Creativica i Uddevalla!

I mitt första DT-kit som fast DT fick jag ett urval fr Basic Greys ljuvliga Origins-kollektion. Jag fick även ett litet fint pennskrin. Eftersom jag gillar att altra saker så fick pennskrinet bli en liten minneslåda.

Denna låda ska, allt eftersom fyllas med tags som dokumenterar härliga minnen från året 2010.

Altrat pennskrin

Insidan av pennskrinet

För mer info om hur jag gjort samt vilket material jag använt så kika in i Creativicas blogg!!

Bonuskusiner

Här är en 12x12:a med ett foto på sonen och hans bonuskusin Selma. De sitter i ett krokodilgap som är entrén t Borås Tropikhus. En lite bortglömd pärla bland Borås sevärdheter!! Här har jag använt en av de fina overlays som hör till Origins Take Notes. Pärlswirlen är "hemgjord" med de sötaste små halvpärlor som Kada har i sin butik. Blommorna har fått sig en omgång av Distressdyna, Pine Needle, och sedan har jag skurit ut småblommor fr pappret Revitalize. Små fina brads i mitten! Använt zigzagband som "blad".

align="center">Vinter a la 1973

En 6x12:a! Gillar verkligen det här formatet!! Dessutom finns det ursnygga album i denna stl i butiken! Fotot föreställer mig och min syster. Förmodligen var det här årets julkort.... Har lagt Stickles - Frosted Lace över blomstermönstret i papprets nedre högra hörn samt övre vänstra. Det blev lite läckra snöflingerubons på fotot som även de täcktes av Stickles. Så även alfabets-stickersen i titeln.

Finbesök från storsta'n

Ännu en 6x12:a! Här med ett foto på en av mina allra bästaste väninnor Petra och henns yngsta lilla snutta, Maja. Eftersom Petra m fam bor i Stockholm så träffas vi inte så ofta - vilket är uuuurtråkigt - så blir det ett fint besök fr storstaden när de dimper ner i vår lilla håla! Samtliga mönstrade papper fr Basic Grey Origins, så äver bradsen på fotot.

Om du vill veta lite mer om vad jag använt för material m.m. så traska in på Creativicas blogg! Där finns en utförlig lista!

Så till vinnaren i min lilla utlottning! Naturligtvis var det Capella, One Size och Kioshi jag vill ha! Sonen fick dra en lapp och på den stod det.....

.................................

..................................................

.....................................................................

louisevbg

Grattis!! Se till att jag får din adress så kommer det ett litet kuvert!!

Det var allt för idag!!

2 kommentarer:

louisevbg sa...

Åh så roligt :) Tack tack! Jag mejlar min adress.

Unknown sa...

GRATTIS!

jag gillar att titta in här och ska bli skoj att se vad du och Karin kan hitta på, massor av kramar från norr!