onsdag, januari 14, 2009

CHA Sneak Peaks!

Ni har väl hämtat er fr allt julgodisfrossande? Redo för lite gotter från andra sidan pölen? Det är väl inte många som missat att det snart är dags för CHA igen over there. CHA, som står för Craft And Hobby Association, öppnar portarna för sin vintermässa 2009 den 25:e januari i Anaheim, Californien. Vi som inte har den stora turen att kunna vara på plats får nöja oss med en massa mumsiga sneak peaks på scrapföretagens kommande nyheter. Tänkte bjuda på några godingar här! American Crafts AC släpper stämplar och det är både clear stamps och monterade rubberstamps! Vi har även papper i mängder! Här är den härligt lekfulla kollektionen Craft Fair: Samt kollektionen Character:

Baby ser ut så här:

Backyard ser läcker ut med sina härliga sommarfärger:

Cloud 9 Vi tar väl en kik på Cloud 9 också? Här hittar vi en härligt somrig kollektion vid namn Bay Blossoms:

Naturligtvis finns det fina dekorationer som matchar, t.ex. söta stickers, puffy alfastickers och underbara transparancies!

Oroa er inte! Det kommer mera framöver i veckan. Hoppas ni återkommer! Hoppas även att ni har överseende m layoutstrulet. Det var ett tag sedan jag bloggade och inser att jag är allt lite rostig...

/Marie_71

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fresterska!

Nu bara MÅSTE jag ju ha Backyard thickers sen *djupsuck*
Men vad vore väl att sitta i en hög med thickers...?!

www.mariante.se sa...

Sliter fram min svarta cracklefärg.....målar ett kryss i taket!
ÄÄÄÄntligen Mary! Äntligen!
Jag har saknat dina läskande tjuvtittar....
Ser fram emot många uppdateringar med nya alster å lika många smaskiga nyheter.
Kanske du som har sån snitz på detta , snoka fram vad Tim har på G inför vårens alla inspirationer??
Kram

Kada sa...

Grattis till Bloggen!!! Så KUL att kunna kika på dina alster och allt mumsigt du rotar upp på nätet...

Ser att JAG kommer trivas när CHA-nyheterna kommer till Sverige ÄNTLIGEN FÄRG i MASSOR!!!

Megakramiz,
Kada