onsdag, juli 15, 2009

Mer CHA-nytt!

Nu börjar det ju närma sig! Har ni missat vad jag menar så är ju den STOOOORA CHA-mässan, sommarupplagan, förlagd till den sista helgen i juli. Då släpper så gott som alla scrapföretag nya papperkollektioner, dekorationer och allehanda ljuvligt så vi har något att dregla över samt längta och trängta efter. Jag är ju lite känd för att kunna fresta med nyheter och det har jag inte tänkt sluta med! American Crafts Vi börjar med American Crafts! De släpper en hel del fint. Till exempel dessa vackra Glitter Papers som kommer i inte minder än TJUGOFEM olika färger!! Nehej, vi kan tydligen inte få för mycket bling..... ;-) Snygga tygalbum eller??? Det kommer fyra olika och om de andra tre är i närheten av hur snyggt det här är så blir det ett par albuminköp för min del!
Ett ägng snygga faux leather-album (fuskläder) kommer också! Kommer att vara billigare än de äkta läderalbumen. Billligt är bra, eller hur?
Thickers, Thickers, Thickers.... Ännu en sak vi inte får nog av och KOLLA IN de nya typsnitten!!!!!! Vilken blir din nya favorit?
Det var liiiite av allt det fina som AC visat upp i sneak peaks inför CHA. Mer kommer och bara jag får fatt på sladden t scannern så ska jag visat upp lite fint jag själv har gjort!
Tim Holtz Update!
Till alla er Tim Holtz-tokar som INTE kan hålla er tills stämplarna släpps officiellt i USA eller tills de når Sverige.... Tim har i sin egna blogg skrivit om två butiker i USA som köpt upp ett lager med hans nya stämplar och säljer dem!! Tyvärr verkar nätbutiken endast sälja inom USA och den andra har ingen när försäljning alls.... Men om ni har kontakter over there så..... Kika in hos Eclectic Paperie (nätbutik) samt Stampers Corner.
Med en önskan om ett gäng härliga sommardagar med tid till massor av pyssel!
/Marie
P.S Kan ngn förklara för mig varför den här blogg¤&/¤/"# inte gör som jag vill??? VARFÖR blir det ingen radbrytning när jag publicerar när den finns i redigeringsläget??? HIIIILFEEEEE!!!! D.S

1 kommentar:

Unknown sa...

Mums vilka underbara Thickers... Måste hålla utkik efter dom här i butikerna...
Nugmeg eller delight kommer att bli favoriter...