tisdag, juli 21, 2009

CHA - Quickutz, My Little Shoebox & The Paper Company!

Mer nytt!!! Kan ju inte sluta visa upp vad man hittar. Det är ju så grymt roligt! Quickutz Att Quickutz släpper en ny stansmaskin har väl inte många av er missat... Epic 6 heter den och är en större och bättre version av Revolution. Den tar upp till 6 inches (15 cm) breda papper och vem vet om det inte kommer lika stora dies till slut. MEN det riktigt colla kommer här!!! Det här är ett Letterpress Combo Kit - ett samarbetet mellan QK och Lifestyle Crafts som består av: Epic Six Letterpress and Die-cutting Tool Letterpress Clear Packing Mat with Grid Paper Placement Guides Ink Base Brayer Ten A2 flat cards Nine Printing Plates Tube of Black Ink Circle Cutting Dies Det är nämligen så här att en Epic 6 kan alltså med dessa tillbehör fungera som en liten tryckpress!!! Hur fräckt är inte det då??? Jag har dissat denna lilla sak och tyckt att jag klarar mig bra med min Cuttlebug men när man får se det här PLUS de fina Letterpress Plates som kommer så vete tusan... Lifestyle Crafts erbjure en hel del tillbehör plus olika tryckfärger samt papper i massa olika storlekar. Följ länken ovan och kika runt! Combo Kitet släpps till hösten.
Everyday Priting Plates 1-5 Wedding Printing Plates 1-3
Baby Priting Plate
Celebration Printing Plate 1-2
Holiday Printing plates 1-4
My Little Shoebox
MLS startade på våren 2005 och har släppt flera mysiga kollektioner. De har även ett gäng med fina minialfabetstickers. Kika in på deras hemsida! Till CHA så släpper de sex nya kollektioner som alla innehåller papper och dekorationer som rub ons och stickers samt chipboards!
Whoo Loves You?
Sky's The Limit
Robots Unplugged
Little Ladies
In Bloom
Imagine A Forest
Så fick ni lite mer att dregla över...Och det är ju inte slut här, inte på långa vägar. Jag jobbar så fort jag kan med att få ut så mycket som det bara är möjligt de närmaste dagarna. Så håll utkik!!
/Marie

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag har införskaffat mig en Epic. Ska leka med den imorgon:)
Kramis

Daniel sa...

Dagens teknik!

Wow, så fint man kan göra!