söndag, juli 12, 2009

På tiden eller....??

Jag varnade er! Jag ÄR ingen regelbunden bloggare! Fast jag borde allt skämmas över att jag inte uppdaterat förrän nu. Så vad fick mig att komm ur bloggdvalan då? Förutom det faktum att jag har en hel hög m alster att visa så fick jag syn på Tim Holtz nya stämplar.... OHMYGOD säger jag bara!! Kolla in julstämplarna!!! Släpps lagom till Summer CHA 2009 sista helgen i juli.
Sedan blir det litet "fint" till Halloween också! Gillar verkligen gift-varningsetiketten! Sanslöst cool!

Lite mer fina etiketter och brev och hur cool är inte Moulin Rouge-stämpeln?

Ett par helt fantastiska flourishes.... Grymt detaljrika och ljuvligt vackra, eller hur?

För att se mer läckerheter från Tim Holtz så ta en titt i hans BLOGG!

Kommer att lägga upp mer nytt framöver, både CHA-nyheter samt egna alster!

Njut av sommaren!!!

/Marie

Inga kommentarer: